wyniki konkursu niemiecki w marketingu
KONKURSY, Na Luzie,

Zareklamuj język niemiecki! – wyniki konkursu

31 grudnia zakończył się nasz konkurs „Zareklamuj język niemiecki!”

Absolutnym hitem okazała się reklama pana Bartłomieja, którą zamieszczamy poniżej:

Zawsze chciałeś kupić wymarzone BMW bezpośrednio od tego Niemca który jeździł nim tylko do kościoła a nie umiałeś się dogadać z nim i byłeś zmuszony skorzystać z pośrednika? 

Byłeś zły na siebie że omija cię tyle niemieckojęzycznych seriali z których nie rozumiesz ani słowa a wszyscy znajomi mówią tylko o nich?

Zawsze zastanawiałeś się po co ci te wszystkie niemieckie kanały na samym końcu listy na dekoderze skoro nic z nich nie rozumiesz?

 Po raz kolejny zostałeś odsunięty od ciekawego projektu bo klient był niemieckojęzyczny ?

Wiesz, że pogląd o urodzie Niemek to błędny stereotyp ale co z tego skoro i tak nie poderwałeś tej dziewczyny z wymiany na studiach bo nie umiałeś się z nią dogadać.

 Jeśli czytasz to a twoja głowa przytakuje przy każdym zdaniu – nie zwlekaj! Nie pozwól aby ominęło Cię tyle rzeczy których mógłbyś być częścią , gdybyś tylko znał język Goethego!

 Przełam opory i zdecyduj się na naukę języka niemieckiego. Gwarancja satysfakcji i dobrze zainwestowanego czasu.

Nagrodą jest książka Ani Jędrzejczyk – „Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch”. Serdecznie gratulujemy!

niemiecki w marketingu

„Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch” to propozycja dla osób posługujących się językiem niemieckim na poziomie B1-B2, które interesują się wyrażeniami i terminami z dziedziny marketingu.

Jak pisze sama autorka, publikacja ta ma za zadanie „ułatwić przedsiębiorcom z Polski wejście na rynek niemiecki – nie tylko poprzez zapoznanie ich z językiem specjalistycznym w obszarze marketingu, ale również poprzez ich zaznajomienie z pewnymi oficjalnymi i nieoficjalnymi zasadami obowiązującymi na tym rynku (…)”

To właśnie te różnice kulturowe wskazywane w książce są dla czytelnika niezwykle istotne i niejednokrotnie bardzo interesujące.

Przyznam szczerze, że nie wiele do tej pory miałam do czynienia z terminami branży marketingowej w języku niemieckim, ale materiały zgromadzone przez doktorantkę językoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim naprawdę zachęcają do pogłębiania wiedzy w tym obszarze. 

Książka wzbogacona została rysunkami, grafikami, a także przykładowymi reklamami, które autorka sfotografowała przebywając w Niemczech. 

Co znajdziemy w książce?

  1. Marketingowe myślenie, czyli jakie?
  2. Czego życzy sobie niemiecki klient?
  3. Niemiecki czy polski klient – jest jakaś różnica?
  4. Asortyment w sklepie w Niemczech – czyli jak przygotować atrakcyjną ofertę?
  5. Sprzedaż w Niemczech – ucz się od najlepszych!
  6. Krótki plan biznesowy
  7. Ćwiczenia i gry planszowe
  8. Zakończenie – jak poradzę sobie w marketingu

W każdym rozdziale są również wprowadzenia leksykalne w języku polskim i w języku niemieckim. 

Jeśli interesujecie się branżą marketingową lub po prostu macie ochotę odkryć tajniki języka niemieckiego w tym temacie, zachęcam Was do sięgnięcia po tę publikację.

Zainspiruj się niemieckim!

Zostaw komentarz: